ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ - ΤΑ ΜΑΖΕΨΕ Ο ΚΟΤΤΑΡΑΣ

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

 
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12-2-2010 
Με διευκρινιστική δήλωση του, ο τερματοφύλακας του Πανσερραϊκού Δημήτρης Κοτταράς τοποθετείται για τις αντιδράσεις που προκάλεσε η συνέντευξη του στην ΕΡΑ Σερρών και τονίζει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με την ΠΑΕ Πιερικός, αλλά με τον πρώην προπονητή του Σούλη Παπαδόπουλο.
Αναλυτικά η δήλωση του τερματοφύλακα του Πανσερραϊκού:
Με αφορμή τις αντιδράσεις που προκάλεσε η συνέντευξη που παραχώρησα την προηγούμενη εβδομάδα στην ΕΡΑ Σερρών, θα ήθελα να καταθέσω τις ακόλουθες διευκρινιστικές παρατηρήσεις:
1. Όλες οι τοποθετήσεις μου αφορούσαν αποκλειστικά και μόνο τον πρώην προπονητή μου κο Σούλη Παπαδόπουλο, του οποίου τις μεθόδους και τακτικές χρεωνόταν ολόκληρη η ΠΑΕ και κατά του οποίου σκέφτομαι να κινηθώ νομικά για όλες τις συκοφαντίες που διέδιδε για το πρόσωπό μου.
2. Παρά το γεγονός ότι οι τοποθετήσεις μου, όπως διατυπώθηκαν στον τύπο, θεωρήθηκαν απρόκλητος επιθετικός μονόλογος με στόχο την ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι στην πραγματικότητα απλά εξέθεσα μέσω ενός ραδιοφωνικού διαλόγου τις απόψεις μου για τον τρόπο λειτουργίας που προωθούσε ο πρώην προπονητής μου στην ομάδα.
3. Σεβόμενος την ιστορία και τον κόσμο της ομάδας, θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη διοίκηση της ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ, με την οποία μάλιστα λύσαμε τη συνεργασία μας φιλικά και χωρίς καμία οικονομική εκκρεμότητα και απολογούμαι για την αναστάτωση που άθελά μου προκάλεσα στις τάξεις της.
Με εκτίμηση
Δημήτρης Κοτταράς

FEED POSTS

 
Copyright © -2012 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks