"Πήρα ρίσκο και δικαιώθηκα" Ο Τζιμπρίλ Σισέ μιλώντας στα γαλλικά ΜΜΕ δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος από τον ΠΑΟ και την Ελλάδα, ενώ δεν έκρυψε την επιθυμία του να επανέλθει στους "τρικολόρ"

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

(ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 Φεβρουαρίου 2010)
Στη Γαλλία όλο και περισσότερο ασχολούνται μαζί του. Όλο και περισσσότεροι ζητούν την επιστροφή του στην Εθνική Γαλλίας. Ο Τζιμπρίλ Σισέ μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό του Μόντε Κάρλο και δεν έκρυψε την ικανοποίηση του για το πως εξελίσεται για τον ίδιο η φετινή περίοδος, αλλά και για τα όνειρα επιστροφής του στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα των "τρικολόρ".
"Η σεζόν εξελίσσεται φανταστικά, όλα είναι ιδανικά. Σκοράρω αρκετά, η ομάδα πάει καλά και είμαι πολύ χαρούμενος. Ο στόχος ήταν να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά και η πορεία μας στο Γιουρόπα Λιγκ δεν είναι άσχημη. Είμαι ρισκαδόρος στις επιλογές μου, αλλά όχι τρελός. Υπήρχαν άνθρωποι που με συμβούλεψαν να μην αφήσω την Αγγλία, όμως η απόφαση ήταν όλη δική μου. Δεν μπορούσα να μείνω σε μία ομάδα όπως η Σάντερλαντ που δεν έπαιζε επιθετικά. Από την στιγμή που δεν υπήρχαν προτάσεις από ομάδες της κορυφής, όπως η Άρσεναλ, η Λίβερπουλ ή η Τότεναμ προτίμησα να μην μείνω στην Αγγλία. Έχω εμπιστοσύνη στις ικανότητες μου και το καλοκαίρι το ένιωθα ότι η επιλογή μου να δεχθώ την πρόταση του Παναθηναϊκού θα ήταν μία καλή αλλαγή για την καριέρα μου".
Για τον λόγο που έφυγε από τον Μαρσέιγ είπε:
"Μίλησα με τον Ντιντιέ Ντεσάν. Δεν είχαμε κανένα καυγά. Αποφασίσαμε ότι θα ήταν καλύτερο για όλους να φύγω από την Μασσαλία. Σε άλλη γαλλική ομάδα δεν υπήρχε περίπτωση να πάω. Για μένα υπάρχουν μόνο η Οσέρ και η Μαρσέιγ. Επομένως η μόνη λύση ήταν να φύγω ξανά στο εξωτερικό"
Στην ερώτηση αν θέλει να ξαναπαίξει στην Εθνική Γαλλίας τόνισε:
"Όσο παίζω ποδόσφαιρο είμαι διαθέσιμος για την εθνική το έχει πει πολλές φορές. Εγώ είμαι πολεμιστής. Κοιτάξτε, μερικοί λένε πως η Ελλάδα είναι μία χώρα με ποδόσφαιρο μικρής ποιότητας. Εγώ θα σας πω ότι ο Ολυμπιακός έχει προκριθεί στους «16» του Τσάμπιονς Λιγκ και θα παίξει με την Μπορντό και εμείς είμαστε στους «32» του Γιουρόπα Λιγκ και θα παίξουμε με την Ρόμα. Η Εθνική Ελλάδας προκρίθηκε στο επόμενο Μουντιάλ και μην ξεχνάτε ότι το 2004 μας απέκλεισε στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και μετά στέφθηκε πρωταθλήτρια. Είναι μικρή χώρα, αλλά στο ποδόσφαιρο οι επιτυχίες της είναι σημαντικές.. Επομένως αυτά που λέτε δεν ισχύουν".
Και κατέληξε:
"Εάν ο προπονητής με καλέσει στο ματς με Ισπανία δεν θα το μετανιώσει. Θα είναι δύσκολο να με αποκλείσει. Είμαι σε καλή φόρμα και αρκετά "καυτός" τελευταία. Πιστεύω ότι αυτή τη σεζόν θα περύχω 25 τέρματα για να φτάσω τον αριθμό που θέλει ο προπονητής μας".(ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ)

FEED POSTS

 
Copyright © -2012 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks