Ταυλαρίδης: "Στην Ελλάδα όλοι ξέρουμε τι γίνεται στο ποδόσφαιρο" (VIDEO)

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

..

Ο Στάθης Ταυλαρίδης ήταν ιδιαίτερα καυστικός στον "αέρα" της Super BALL, αφήνοντας σαφείς υπόνοιες για τη διαιτησία και την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο. (VIDEO)


Αναλυτικά όσα δήλωσε ο αμυντικός του Παναθηναϊκού στη Super BALL:

Ποιες είναι οι πιθανότητες του Παναθηναϊκού να κατακτήσει φέτος το πρωτάθλημα;

"Οι πιθανότητές μας είναι λίγες. Βρισκόμαστε στην Ελλάδα και όλοι ξέρουμε τι γίνεται. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Δεν είδατε πάλι τι έγινε σήμερα στο 1ο ημίχρονο; Όσο λιγότερο μιλάς τόσο καλύτερα. Δεν περίμενα και κάτι διαφορετικό από αυτά που είδε. Αν λέμε συνέχεια τα ίδια θα γίνουμε γραφικοί και εγώ δεν θέλω. Στο τέλος βρίσκεις τον μπελά σου. Όλοι ξέρουμε τι γίνεται στην Ελλάδα".

Ενώ ακόμα δεν έχεις εκτίσει την ποινή σου έχεις ήδη φτάσεις στις εννιά κάρτες και μετά από άλλη μια θα πρέπει να λείψεις και πάλι δυο παιχνίδια τι σχέση έχεις με τους διαιτητές;

"Έχω καλές σχέσεις με τους διαιτητές τους περισσότερους. Έφαγα μια κάρτα με τον Ολυμπιακό δεν την δικαιόμουν ο κ. Σιδηρόπουλος παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος. Αυτό είναι το παιχνίδι μου. Έτσι έπαιζα ανέκαθεν. Ποια σχέση παραπάνω μπορεί να έχω με έναν διαιτητή".

Σε Ελλάδα, Γαλλία, Αγγλία έχεις μόνο μια αποβολή απευθείας αλλά αρκετές κίτρινες κάρτες, είναι λόγω του στιλ παιχνιδιού σου;

"Σε μια μικρότερη ομάδα είναι πολύ πιο εύκολο να δεχτείς κάρτα. Σε μια μεγάλη ομάδα οι διαιτητές είναι ποιο επιεικείς".

Με έναν τρόπο θεωρείς ότι αδικήθηκες γιατί έφτασες να παίξεις σε μια μεγάλη ομάδα στα 35 σου;

"Εγώ δεν έχω να αποδείξω τίποτα σε κανέναν, κάλλιο αργά παρά ποτέ. Κάθε μέρα είναι μια καινούρια πρόκληση για μένα. Το να αντιμετωπίζεις επιθετικούς όπως ο Μπεργκ, ο Πέτριτς είναι μια πρόκληση και κάθε μέρα προσπαθώ να βελτιώνομαι".

Αρκετοί το λένε και αρκετοί το έχουν γράψει θεωρείς και εσύ ότι ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη ομάδα φέτος;

"Έτσι πιστεύω και γω. Όλες οι ομάδες λένε όταν παίζουν μαζί μας ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα αλλά η βαθμολογία λέει άλλα".



Είναι και άλλοι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο και η ομάδα είχε μείνει πίσω;

"Εγώ στην ομάδα ήρθα τον Δεκέμβριο δεν ξέρω τι γινόταν πιο πριν. Ο Παναθηναϊκός έπαιζε καλό ποδόσφαιρο έχανε πόντους με τις μικρές ομάδες πιο εύκολα. Αυτό είχα διαπιστώσει και εγώ".

Έχεις παράπονο για αυτό το -3 που έγινε από κάποιους ανεγκέφαλους;

"Είναι λογικό να στεναχωριέμαι τόσο εγώ όσο και τα παιδιά. Ήταν λάθος που οι οπαδοί μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο αλλά πιστεύω ότι προκλήθηκαν. Το είδε όλη η Ελλάδα, εσείς δεν το είδατε".

Ναι αλλά κάποιοι μπήκαν μέσα για πόλεμο;

"Είναι πολύ μεγάλο λάθος αυτό που έγινε αλλά όταν μια ομάδα αδικείται πάρα πολύ καιρό οι παίκτες, οι προπονητές, οι πρόεδροι πιο προσεχτικοί".

Θεωρείς ότι η Θύρα 13 θα έπρεπε να ζητήσει μια συγνώμη;

"Αυτό εμένα δεν με αφορά, το μόνο που με νοιάζει είναι το αγωνιστικό. Τα άλλα τα θέματα είναι της διοίκησης. Εγώ σας είπα ποια είναι η άποψη μου".

Τι έχει αλλάξει σε αυτό τον δεύτερο γύρο, και ποια είναι η άποψη σου για την επόμενη χρονιά;

"Έχει βελτιωθεί πολύ η αμυντική λειτουργία της ομάδας. Και εγώ έχω βοηθήσει αλλά γενικότερα η αμυντική λειτουργία είναι καλύτερη. Όσον αφορά για την ερχόμενη χρονιά θα περιμένουμε να δούμε τις κινήσεις που θα κάνει η ομάδα. Σίγουρα τα πράγματα είναι στενά οικονομικά. Ευελπιστούμε να ενισχυθεί η ομάδα και να μπούμε πιο δυναμικά στην κατάκτηση του τίτλου".

Πιστεύετε στην κατάκτηση του τίτλου, όχι μόνο για φέτος αλλά γενικά και για του χρόνου;

"Φυσικά και την πιστεύουμε και το δείχνουμε σε κάθε παιχνίδι".

Ο Παναθηναϊκός δείχνει όπως και πέρσι πιο σταθερή εικόνα στο δεύτερο γύρο;

"Πιστεύω ότι γίνεται μια πάρα πολύ καλή δουλειά από πέρυσι. Δεν πρέπει να ξεχνάτε τι προβλήματα είχε ο Παναθηναϊκός. Ο κόσμος είχε πολύ υπομονή και σιγά-σιγά αρχίζει να χτίζεται κάτι πολύ ωραίο".

Βλέπουμε ότι στους πανηγυρισμούς "χτυπάς" περισσότερο τον Ατζαγκούν από τους υπόλοιπους;

"Είναι η συμπάθεια μου ο Ατζαγκούν. Είναι πάρα πολύ καλό παιδί και χαίρομαι όταν τα πάει πολύ καλά".

Ακολουθεί ένα παιχνίδι με τον Ατρόμητο, πως το βλέπεις;

"Πολύ δύσκολο παιχνίδι, κρίσιμο για εμάς σε μια έδρα όπου καμία ομάδα δεν έχει περάσει. Πιστεύω ότι έχει έρθει μια ηρεμία μετά την φυγή του Σα Πίντο και αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι. Εμείς είμαστε μεγάλη ομάδα και σε κάθε παιχνίδι θέλουμε την νίκη και αυτό θα πάμε να κάνουμε".

Γιατί προτίμησες τον Παναθηναϊκό, θα πήγαινες στον Ολυμπιακό;

"Πιστεύω ότι θα τελειώσω την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό. Πέρασα ωραίες στιγμές στην καριέρα μου. Ήταν δύσκολα τα πράγματα, υπήρξε αμφισβήτηση. Δούλεψα σκληρά και στο τέλος κέρδισα την εκτίμηση του κόσμου. Πλέον, στα 36 μου, είμαι πολύ μεγάλος για να πάω στον Ολυμπιακό".

Αγωνίστηκες στην Άρσεναλ όπου πήρες δυο πρωταθλήματα, στην Λιλ, στην Σεντ Ετιέν, σε ΟΦΗ, Λάρισα, Ατρόμητο στον Παναθηναϊκό αν ήθελες να ξεχωρίσεις την χρονική περίοδο ποια ήταν η καλύτερη;

"Δεν μπορώ να σας πω συγκεκριμένα. Σε κάθε ομάδα που πήγα, ειδικότερα στην Άρσεναλ ήταν ένα τεράστιο σχολείο για μένα. Άλλαξε ο τρόπος σκέψης μου πάνω στο ποδόσφαιρο. Είδα τεράστιους παίκτες και τους γνώρισα πόσο απλοί άνθρωποι ήταν και αυτό με άλλαξε τελείως και μένα. Έμεινα 2,5 χρόνια και έζησα πάρα πολλά σε μια ομάδα που εκείνη την περίοδο έκανε ρεκόρ".

Ποιοι ήταν οι καλύτεροι επιθετικοί που αντιμετώπισες;

"Θα σας πω αρκετούς. Στις προπονήσεις ο Μπέργκαμπ, ο Ανρί, ο Κανού. Θα ξεχώριζα τον Βαζέχα, τον Νικολαΐδη και τον Γκόγκιτς. Στα τελευταία χρόνια που βρίσκομαι στην Ελλάδα είναι ο Τζιμπούρ. Μόνο αυτός μου άρεσε να παίζω και πραγματικά με δυσκόλευε. Είναι ένας παίκτης που σεβόμουν και δεν μασούσε. Είναι κρίμα που δεν έκανε μεγαλύτερη καριέρα.

Όταν έπαιζα αντιμέτωπος με τον Μπεργκ ήταν μια δύσκολη αποστολή. Και επειδή προπονείται πολύ σκληρά στεναχωριέμαι γιατί ένας τέτοιος παίκτης να περνάει αυτά που περνάει στην Ελλάδα και να βλέπει αυτά που γίνονται χωρίς λόγο. Είναι πραγματικά στενάχωρο αυτή η προσπάθεια του να μην επιβραβεύεται καθώς τον βλέπω πως δουλεύει καθημερινά εντός και εκτός γηπέδου, στο γυμναστήριο".

Αναφέρεσαι αρκετά στο τι υπάρχει μια αδικία;

"Εσείς τι πιστεύετε δεν υπάρχει. Δεν βλέπετε τι γίνεται";

Θα αλλάξει κάτι θεωρείς;

"Πολύ δύσκολα και πραγματικά πολλές φορές στεναχωριέμαι και άλλες φορές χαίρομαι γιατί πολύ δύσκολα θα αλλάξουν πράγματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο".


Επιμέλεια: Sport24 Δημοσίευση: 15 Μαρ. 2015 23:24

FEED POSTS

 
Copyright © -2012 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks