ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΥΣΤΑΚΙΔΗΣ: ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ | Shoot Goal (ΣΟΥΤ ΓΚΟΛ)

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

 

Ενας απο τους πολλούς ποδοσφαιριστές που ανήκουν στον ΠΑΟΚ και αγωνίζονται δανεικοί είναι και ο Γιάννης Μυστακίδης, που προτίμησε να...
αγωνιστεί φέτος δανεικός στην ομάδα της πόλης του τον Πιερικό. Απο τις ακαδημίες του Βατανιακού, στη Νέων του Πιερικού, απο εκεί στον Σβορώνο όπου σε ηλικία 15 ετών αγωνίστηκε βασικός στην Δ Εθνική κατηγορία και μετά απο ένα εξάμηνο ξεκίνησε το ταξίδι του στην Γερμανία που κράτησε τέσσερα χρόνια.Τελευταία του ομάδα η Φράιμπουργκ, όπου αγωνίστηκε στην Κ23, με συμμετοχή στην πρώτη ομάδα σε δύο φιλικά παιγνίδια.
Συμμετείχε σε όλα τα τμήματα των μικτών ΕΠΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, συμμετείχε και σε δύο φιλικά παιγνίδια με την  Εθνική Ομάδα Νέων (U18)  με τη Γαλλία στις 9  Φεβρουαρίου του 2012 στο «Βουζουνεράκειο» Δημ.
Στ. Ιεράπετρας.
Ο 20χρονος ήλθε
το καλοκαίρι απο την Φράιμπουργκ με μεταγραφή στον ΠΑΟΚ, έκανε την μίνι
προετοιμασία στο Ελατοχώρι με τον Αγγελο Αναστασιάδη, στον οποίο έκανε
θετική εντύπωση και έδωσε τη συγκατάθεσή του για να αποκτηθεί.
Τώρα
με την ομάδα του Πιερικού, έχει μία γεμάτη αγωνιστική περίοδο. Παίζει
βασικός σε όλα τα παιγνίδια και
ξεχωρίζει στους αγώνες του Πιερικού και το όνειρό του είναι να επιστρέψει και να αγωνιστεί στην ομάδα του ΠΑΟΚ που ανήκει.
Το soutgoal.blogspot.gr επικοινώνησε μαζί του και παραχώρησε τηλεφωνικά μία μίνι συνέντευξη.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:
soutgoal: Γιάννη
παρακολουθούμε την φετινή πορεία σου και ομολογώ ότι βλέπουμε μία
σταθερά καλή και ανοδική απόδοσή σου με την ομάδα του Πιερικού.Τι
πιστεύεις για την πορεία της ομάδος σου και πώς βλέπεις την ομάδα που ανήκεις τον ΠΑΟΚ.
Γιάννης Μυστακίδης:Αποφάσισα να αγωνιστώ φέτος στον Πιερικό ώς δανεικός,
πρώτον γιατί είναι η ομάδα της πόλης μου στην οποία αγωνίστηκα και
παλιότερα στην Κ20, είμαι κοντά στο σπίτι μου και η ομάδα του Πιερικού
έχει ρόστερ νεαρά παιδιά που αγωνίζονται για να δείξουν την ποδοσφαιρική
τους αξία. Δίνεται έτσι η δυνατόητα και σε μένα να αγωνιστώ σε ένα
δύσκολο πρωτάθλημα, να ετοιμαστώ κατάλληλα και να μπορώ να επιστρέψω
στον ΠΑΟΚ το καλοκαίρι και να διεκδικήσω θέση στο ρόστερ της ομάδος, με
απώτερο σκοπό να γίνει το όνειρό μου πραγματικότητα να αγωνιστώ με τον
ΠΑΟΚ στο Ελληνικό πρωτάθλημα.
soutgoal: Γιάννη τί θυμάσαι και τι νοσταλγείς απο την Γερμανία και τα χρόνια που ήσουνα εκεί.
Γιάννης Μυστακίδης:Τα τέσσερα χρόνια που
ήμουνα στη Γερμανία, πήρα μία διαφορετική ποδοσφαιρική παιδεία, μία
ποδοσφαιρική εκπαίδευση που δύσκολα μπορείς να έχεις στην Ελλάδα.Αυτό με
βοήθησε απο την ηλικία των 16 ετών, να βλετιώνομαι καθημερινά ,σε κάθε
τομέα που απαιτείται για ένα νέο ποδοσφαιριστή, που έχει φιλοδοξίες να
αγωνιστεί σε υψηλό επίπεδο.

soutgoal: Γιάννη θα ήθελες να επιστρέψεις στην Γερμανία;
Γιάννης Μυστακίδης: Εφυγα
απο το Φράιμπουργκ, γιατί δέχτηκα την πρόταση του ΠΑΟΚ και χωρίς δεύτερη σκέψη είπα το ναί. Εγώ προτίμησα να έρθω σε μία μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ και
είμαι ικανοποιημένος με την επιλογή μου..
Είμαι αφοσιωμένος και δουλεύω πολύ.Καθημερινά προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος, να βοηθώ την ομάδα μου τον Πιερικό στους στόχους της. Με τη δουλειά που γίνεται και τη δική μου προσπάθεια, πιστεύω να είμαι έτοιμος το καλοκαίρι που θα επιστρέψω  στον ΠΑΟΚ και να καταφέρω να αγωνιστώ στην Τούμπα, εκπληρώνοντας το όνειρό μου..
Αν ποτέ θα γύριζα πίσω στη Γερμανία, είναι πολύ μακρινό και ίσως να το έκανα ,σε μία ώριμη ποδοσφαιρικά ηλικία.
Ο πρώτος μου στόχος είναι να αγωνιστώ και να διακριθώ με την ομάδα ΠΑΟΚ και να καταφέρω  να επιστρέψω στην Εθνική ομάδα, που είναι όνειρο του κάθε ποδοσφαιριστή.
soutgoal: Γιάννη ευχαριστούμε ,σου ευχόμαστε υγεία και ότι το καλύτερο.
Γιάννης Μυστακίδης: και εγώ ευχαριστώ πολύ.

φωτο:
ο Γιάννη Μυστακίδης μαζί με τον φίλο του τον Κυριάκο Παπαδόπουλο
 ο Γάννης Μυστακίδης με τη φανέλλα της Φράιμπουργκ


http://soutgoal.blogspot.gr/2015/02/blog-post_37.html

FEED POSTS

 
Copyright © -2012 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks