Ανοιχτά μέτωπα στον Ηρακλή

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Ο Γιαννούλης κόντρα στον ΝτιόγκοΣάββατο 15 Μαΐου 2010
 Πολλά είναι τα ανοικτά μέτωπα στον Ηρακλή. Με τον Λέκι, τον Ντιέ, τον Μπόσνιακ, τον Τουμά και όποιον άλλον έχει περάσει από την ομάδα τουλάχιστον τον... τελευταίο χρόνο. Ο Γιαννούλης με την προσφυγή του ήρθε να προσθέσει το όνομά του σε αυτή τη μεγάλη λίστα. Το ίδιο και ο Σαρακατσάνος και ο Επστάιν...

Όλα αυτά και άλλα τόσα για τα οποία θα χρειαστούν χρήματα για να κλείσουν. Οι διοικούντες τρέχουν και δεν προλαβαίνουν... Δεν βρίσκονται σε θέση ισχύος, τα χρήματα είναι λίγα και δεν είναι βέβαιο ότι θα καταφέρουν να πείσουν ορισμένους από αυτούς να παραμείνουν στον Ηρακλή. Κατά συνέπεια θα πρέπει να γίνει νέο ξεκίνημα για τον καταρτισμό ρόστερ.

Μπούρμπος: "Δεν ασχολήθηκε κανείς μαζί μου"
Για το θέμα που δημιουργήθηκε με την οφειλή της ΠΑΕ προς το πρόσωπό του, μίλησε ο ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ, Χρήστος Μπούρμπος, στον ραδιοφωνικό σταθμό "Μετρόπολις".

"Είχα καταθέσει προσφυγή και, από τον Σεπτέμβριο, είχε επιδικαστεί ένα ποσό. Το θέμα, όμως, διαπίστωσα ότι είχε αφεθεί πλήρως. Δεν με είχε ενημερώσει κανένας. Προχθές με πήρε ο πρόεδρος της νέας διοίκησης του Ηρακλή για να μου μιλήσει για την κατάσταση. Μου είπε πώς είναι τα πράγματα, μου δόθηκε ένα ποσό και το θέμα τελείωσε εκεί. Σε καμία περίπτωση δεν είχα πρόθεση να προξενήσω ζημιά στον Ηρακλή", ανέφερε αρχικά ο έμπειρος αμυντικός και στη συνέχεια ξεκαθάρισε ότι:

"Από τον Σεπτέμβριο, δεν με πήρε ούτε ένας άνθρωπος τηλέφωνο. Το θέμα κυλούσε και το διαχειριζόταν ο δικηγόρος μου. Τώρα, ανέλαβαν κάποιοι άνθρωποι τον Ηρακλή και ήταν οι μοναδικοί που ήρθαν σε επαφή μαζί μου. Ο κ. Τάκης μου εξήγησε το πώς σκέφτεται η διοίκηση. Ήταν ο μοναδικός που μου μίλησε και το θέμα λύθηκε σε λίγα λεπτά. Θα είμαστε σε επικοινωνία όπως μου υποσχέθηκε για οτιδήποτε. Δεν έγινε μόνο με εμένα αυτό. Με πολλά παιδιά συνέβη. Δεν μπήκε κανείς τόσο καιρό στην διαδικασία να μιλήσει με τους παίκτες και γι΄ αυτό ίσως τα πράγματα έφθασαν ως εδώ".

Ερωτηθείς για το αν είχε έρθει σε επικοινωνία, όλο αυτό το διάστημα με τον Ηλία Πουρσανίδη, είπε: "Όχι. Ήταν αυτός που με έφερε στην ομάδα του Ηρακλή, αλλά μετά, δεν είχαμε την παραμικρή επικοινωνία. Δεν θέλω να πω τίποτα παραπάνω γι' αυτό".

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο ξεκίνημα της πορείας του στον Ηρακλή. "Όταν ήρθα στην ομάδα πίστευα ότι θα γίνει μία καινούρια αρχή. Ήμουν μαζί με νέους ανθρώπους και φιλόδοξους. Δεν περίμενα σε καμία περίπτωση ότι θα φθάσουμε στα άκρα. Το δυσάρεστο είναι ότι και τώρα βλέπω ότι καταθέτουν προσφυγές ποδοσφαιριστές του Ηρακλή, για να μείνουν ελεύθεροι. Θέλουν να φύγουν δηλαδή και αυτό είναι πολύ αρνητικό. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα φθάσει εκεί ο Ηρακλής".

Ο Ηρακληδέας βουλευτής
Γνωρίζει αρκετά για τον Ηρακλή που είναι έτσι κι αλλιώς η ομάδα του. Πρόκειται για τον πρώην βουλευτή της Ν.Δ. Θόδωρο Καράογλου που έσπευσε να προμηθευτεί διαρκείας και τοποθετήθηκε σχετικά με τις εξελίξεις για την αγαπημένη του ομάδα.

Είπε αρχικά: "Αυτή την στιγμή συντελείται μια επανάσταση από τον κόσμο του Ηρακλή και από την αγάπη και το υστέρημα του κόσμου θα στηριχθεί η ομάδα. Μίλησα με τα μέλη της νέας διοίκησης, τους γνωρίζω άλλωστε καθώς κι εγώ είμαι μέλος του Ηρακλή από το 1978. Προσωπικά θα βοηθήσω όσο μπορώ την προσπάθεια αυτή του κόσμου του Ηρακλή. Η οικογένεια του Ηρακλή είναι πολύ μεγάλη και θα στηρίξει την ομάδα. Θα χρειαστεί πιστεύω ένα πλάνο 3 ετών για να μπορέσουμε να εξαλείψουμε τα χρέη της ομάδας αλλά και να φτιάξουμε την ομάδα που αξίζει στον Ηρακλή. Ξέρουμε όλοι οι φίλοι της ομάδας την κατάσταση, αλλά είμαι αισιόδοξος ότι ο κόσμος του Ηρακλή θα τα καταφέρει τελικά".

Μιλώντας για τα χρέη της ομάδας ανέφερε τα εξής: "Τα χρέη είναι τριών ειδών. Είναι τα χρέη προς παίκτες και προπονητές, τα χρέη σε τρίτους και τα χρέη προς το δημόσιο. Για τα χρέη προς το δημόσιο γνωρίζω πολύ καλά τι γίνεται, υπάρχει μια ρύθμιση και οι δόσεις πληρώνονται κανονικά κάθε μήνα από την διοίκηση. Το μεγάλο πρόβλημα λοιπόν είναι τα χρέη σε τρίτους και σε παίκτες, αυτά πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα. Από ότι γνωρίζω η διοίκηση θα έχει μια συνάντηση με τον κ. Ρέμο, που είναι γνήσιο και καθαρό παιδί και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Ο Αντώνης αγαπά τον Ηρακλή και είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσει στο θέμα των χρεών. Ας μην οξύνουμε λοιπόν τα πνεύματα. Η διοίκηση θα κάνει αυτό που πρέπει και ο Αντώνης με μια καλή προσέγγιση θα βοηθήσει τον Ηρακλή. Εείναι ένας γνήσιος Ηρακλειδέας και αγαπά την ομάδα".

Κλείνοντας, ο κ. Καράογλου είπε επίσης: "Αγαπώ τον Ηρακλή και θα βοηθήσω με όποιον τρόπο μπορώ στην δύσκολη αυτή ώρα. Πιστεύω ότι με δουλειά και με τις κατάλληλες επαφές θα λυθούν όλα και η ομάδα θα προχωρήσει. Θα έρθω πάλι σε επαφή με την διοίκηση, τους γνωρίζω καλά άλλωστε και όλοι μαζί θα δούμε τι μπορεί να γίνει για όλα τα θέματα που απασχολούν την ομάδα. Δεν έκρυψα ποτέ ότι είμαι Ηρακλειδέας και θα βοηθήσω όσο μπορώ, ελπίζω και άλλοι επώνυμοι φίλοι της ομάδας να πράξουν το ίδιο και να έρθουν δίπλα στην ομάδα αυτή την ώρα. Για να παραφράσω και ένα γνωστό σλόγκαν. Αγαπάς τον Ηρακλή; Απόδειξη".
(novasports.gr)

FEED POSTS

 
Copyright © -2012 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks