Ανακοινώθηκε απο τη F.C. Olympia Hradec Kralove της Τσεχίας ο Σωτήρης Τάχος

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

..

Ανακοινώθηκε απο τη F.C. Olympia Hradec Kralove της Τσεχίας ο Σωτήρης Τάχος

Ανακοινώθηκε στην Τσεχία απο τη νέα του ομάδα ο πρώην ποδοσφαιριστής του Πιερικού και του Βατανιακού Σωτήρης Τάχος. Άς δούμε τι είπε στο Pieriasport ο ταλαντούχος νεαρός ποδοσφαιριστής της "F.C. Olympia Hradec Kralove" στο ξεκίνημα μιας νέας καριέρας στην οποία αρχικά θα έχει συμπαραστάτη ένα άλλο "δικό μας παιδί" τον Πέτρο Τοπούζη που ήδη αγωνίζεται εδώ και έναμισυ χρόνο περίπου στην συγκεκριμένη χώρα:

"Ειμαι πολυ ευχαριστημενος που στα 19 μου πραγματοποιηθηκε ενα ονειρο που ειχα απο μικρο παιδι. Αυτο το ονειρο ηταν να μου δωθει η ευκαιρια να παιξω ποδοσφαιρο στο εξωτερικο, σε μια ομαδα οργανωμενη, με πλανο και στοχους για το μελλον. Πλεον ανηκω στην Olympia Hradec Kralove (http://www.fcolympia.cz/#).


Α) Στοχοι Ομαδας : 
Ο κυριος στοχος της ομαδας ειναι να ανεβει οσο το συντομοτερο δυνατον σε επαγγελματικη κατηγορια. Οι ανθρωποι που ειναι απο ¨πισω¨ κανουν τα αδυνατα δυνατα για αυτο. Η ομαδα αυτην την στιγμη βρισκεται στην κορυφη του βαθμολογικου πινακα με διαφορα 5 βαθμων απο τον 2ο παραγοντας πολυ καλο ποδοσφαιρο
 ( βλεπε http://www.khfotbal.cz/soutez/rozpis/124/14/ ).

Παρολα αυτα εγιναν προσθηκες 2 παιχτων με πολλες συμμετοχες στην Α’ εθνικη Τσεχιας (ο ενας εκ των δυο πανω απο 200!), 2 με πολλες στην Β’ και 3 εμπειροι της Γ’.
Ποιο ειναι το αποτελεσμα?

Στο προηγουμενο φιλικο της Κυριακης (25/01/2015) η ομαδα κερδισε μια ομαδα υψηλοτερης κατηγοριας με 9-0!!!

Β) Προσωπικοι Στοχοι :
Καταρχας, θελω να εξελιχθω ποδοσφαιρικα μεσα απο πολυ προπονηση. Δεν θα αφησω αυτην την ευκαιρια να παει χαμενη. Εχω πολυ διαθεση και ορεξη να δουλεψω και να μεταπηδησω σε υψηλοτερο επιπεδο το συντομοτερο δυνατον! Επιπροσθετα, βρισκομαι σε πολυ καλη κατασταση και οι ανθρωποι εδω με πιστευουν, αρα εχω και καλη ψυχολογια. Με λιγα λογια, θελω να προσφερω το 100% των δυναμεων μου στην ομαδα!

Γ) Συνθηκες και Σχολια :
Πριν ερθω εδω ειχα καποιες αμφιβολιες, διοτι η ομαδα αγωνιζεται (προς το παρον) σε χαμηλη κατηγορια. Οι ανθρωποι μου πληρωσαν τα εισητηρια, με περιμεναν στο αεροδρομιο και οταν καταφθασαμε στο Hradec Kralove (ονομα της πολεως) πηγαμε για φαγητο σε εστιατοριο, με προπληρωσαν τον μηνα και αμεσως μετα μπηκα σε σπιτι επιπλομενο που εχει μεχρι και... ιντερνετ!

Δυστυχως η ευτυχως βλεπω οτι πολλα πραγματα λειτουργουν πολυ διαφορετικα απο οτι στην πατριδα μας.

Η ομαδα εχει καθημερινες προπονησεις και αυτο που μου εχει κανει εντυπωση ειναι η ποιοτητα των γηπεδων που αγωνιζομαστε, καθως και η ποιοτητα του ποδοσφαιρικου υλικου (μπαλες κτλ κτλ).

Υπαρχει υγειης ανταγωνισμος, καθως ο καθε παιχτης αγωνιζεται για μια θεση στην 11αδα χωρις ομως ασχημα μαρκαρισματα ή λογομαχιες. Γενικα αν καποιος θελει να παιξει μπαλα αυτες ειναι οι τελειες συνθηκες για να εξελιχθει και κατοπιν να προχωρησει.

Τελος, θα ηθελα να ευχαριστησω απο καρδιάς τον κυριο Αγγελο Γουλη και τον κυριο Milos Sazima που με επελεξαν ως μελος της ομαδας και την οικογενεια μου για την ψυχολογικη στηριξη που μου παρεχει απο τοτε που ηρθα για να αγωνιστω σε ξενο κρατος"
http://pieriasport.blogspot.gr

FEED POSTS

 
Copyright © -2012 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks