Παραίτηση απο τους πίνακες του διαιτητή Π.Κοεμτζίδη

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

ΕΠΣ Πιερίας: Επιστολή παραίτησης απο τους πίνακες του διαιτητή (Football League) Παναγιώτη Κοεμτζίδη. Με την επιστολή αυτή ..
σας γνωστοποιώ ότι ύστερα από 10 χρόνια στις Εθνικές κατηγορίες για προσωπικούς λόγους παραιτούμαι από το πίνακα των Διαιτητών της Football League.
  Σε καμία περίπτωση δεν είχα σκοπό να καταλαμβάνω απλά μία θέση και ελπίζω η αποχώρησή μου να προσφέρει την δυνατότητα στα υπόλοιπα παιδιά να εξελιχθούν και να ανέβουν όσο το δυνατόν υψηλότερα.
   Ευχαριστώ τις εκάστοτε Διοικήσεις της ΕΠΟ και της ΚΕΔ για την επιλογή μου αυτά τα χρόνια άλλα πάνω από όλα την ΕΠΣ ΠΙΕΡΙΑΣ και Ιδιαίτερα τον πρόεδρο κ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟ, την Τοπική Επιτροπή Διαιτησίας με επικεφαλή τον κ. ΜΑΒΙΝΗ ΑΡΓΥΡΙΟ για την αμέριστη εμπιστοσύνη που δείξανε στο πρόσωπο μου.
Ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ τον κ. ΤΣΙΜΕΝΤΕΡΙΔΗ ΘΕΟΔΩΡΟ (ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ) που μου στάθηκε όλα μου τα χρόνια που βρισκόμουν στην ενεργό δράση.

  
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συνεχίσω να υπηρετώ αυτό που αγαπώ από ένα άλλο πόστο. Η αξιοπρέπεια μου είναι πάνω από οποιαδήποτε κατηγορία. Μέσα από το ποδόσφαιρο και την Διαιτησία έγινα καλύτερος άνθρωπος.

            Με τιμή
ΚΟΕΜΤΖΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ


Υ/Γ . Η πιο μεγάλη τέχνη είναι να ξέρεις να αποχωρείς την κατάλληλη στιγμή.
http://pieriasport.blogspot.gr

FEED POSTS

 
Copyright © -2012 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks