Β. Μαρινάκης: Μπορούμε να δώσουμε λύσεις - ΒΙΝΤΕΟ

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014


 

Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Πειραιάς Νικητής» του Γιάννη Μώραλη μίλησε στην πρωινή εκπομπή του Mega εν όψει του δεύτερου γύρου .....
των αυτοδιοικητικών εκλογών. Ο κ. Μαρινάκης αναφέρθηκε σε όλους και σε όλα, ενώ μίλησε και για την απόφασή του να ζητήσει την ψήφο των Πειραιωτών πολιτών. «Μέχρι σήμερα ότι έχω να πω σας κοιτάζω στα μάτια και το λέω. Και είμαι πάρα πολύ ξεκάθαρος. Είδαμε ότι στον Πειραιά υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα. Και έχουμε μία ομάδα με ανθρώπους οι οποίοι μπορούν να δώσουν λύση. Είδα ότι χρειάζεται να βγω και εγώ μπροστά, να μην κρυφτώ πίσω από έναν δήμαρχο ή πίσω από έναν συνδυασμό. Να εκτεθώ. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, γιατί όταν εγώ δεσμεύομαι για πάρα πολλά έργα, για πάρα πολλούς ανθρώπους οι οποίοι βλέπουν την αλλαγή που έρχεται, είναι πολύ σημαντικό να είμαι εκεί», τόνισε ο κ. Μαρινάκης.http://www.matiastanea.gr


Real.gr- ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ από realmedialive

FEED POSTS

 
Copyright © -2012 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks