ΠΑΟΚ: Επίθεση Τζαβέλλα σε Αναστασιάδη

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

 

Μετωπική επίθεση στον προπονητή του ΠΑΟΚ, Άγγελο Αναστασιάδη, εξαπέλυσε μέσω του λογαριασμού του στο Instagram ο διεθνής αμυντικός Γιώργος Τζαβέλλας...

Ο Τζαβέλλας, που όπως είναι γνωστό δεν υπολογίζεται από τον Έλληνα τεχνικό, «έσπασε» κάθε γέφυρα επικοινωνίας που θα μπορούσε να στηθεί μεταξύ των δύο ανδρών.
«Πέρασα ένα δύσκολο εξάμηνο αλλά δεν μίλησα για να μην κάνω κακό στην ομάδα που μου φέρεται άψογα. Παρ΄ ότι εξασφάλισα ειδική άδεια για να επισκεφτώ τον προσωπικό μου γιατρό (ενώπιον των συμπαικτών μου) και ενώ ενημέρωσα την επόμενη μέρα τον προπονητή ό,τι θα μπορέσω να συμμετέχω κανονικά στην αποστολή για το Καραϊσκάκης, προς έκπληξή μου ενημερώθηκε μέσα sites ότι βρίσκομαι εκτός αποστολής» αναφέρει μεταξύ άλλων ο ποδοσφαιριστής.
«Τις επόμενες μέρες κι ενώ ο προπονητής αναγνώρισε το λάθος του και με διαβεβαίωσε πως θα το κάνει αυτό δημόσια ποτέ δεν το έκανε αυτό πειστικά. Μετά το παιχνίδι της Τρίπολης μού ανακοίνωσε πως επειδή είμαι εγώ ο φταίχτης της ήττας, δεν πρόκειται εγώ με αυτόν προπονητή να ξαναπαίξω και με έθεσε για μια ακόμη φορά εκτός ομάδας. Εγώ μιλάω με το όνομά μου μπροστά δεν βάζω τον "πλαϊνό μου" να διοχετεύει επανειλημμένα ψέμματα στα Μίντια» καταλήγει.
http://www.naftemporiki.gr/

FEED POSTS

 
Copyright © -2012 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks