Ευριπίδης Τσιλεγκερίδης: Θα δικαιώσω τον προπονητή μου και τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη τους

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

 
Τρίτη 09 Οκτωβρίου 2013
Ένας απο τους νεώτερους, άν όχι ο νεώτερος σε ηλικία τερματοφύλακας στη φετινή  Α΄κατηγορία της ΕΠΣ Πιερίας, είναι ο Ευριπίδης Τσιλεγκερίδης του Θερμαϊκού Κορινού. 
Ένα αυθεντικό ποδοσφαιρικό ταλέντο και συνάμα ένα πολύ προσγειωμένο στην προσωπική του ζωή σοβαρό παιδί, που διψάει για διάκριση αλλά... δουλεύει και σκληρά γι αυτήν. 

Ο Γιάννης Κωνσταντινίδης του εμπιστεύτηκε τη θέση του τερματοφύλακα στα μέχρι τώρα παιχνίδια της ομάδας του Θερμαϊκού, χωρίς όμως να σημαίνει για τον νεαρό γκολκίπερ τίποτα αυτό, αφού συγκεντρωμένος στους στόχους που έχει θέσει η ομάδα του και ο ίδιος, συνεχίζει με την "μπάλα χαμηλά" τον αγώνα του για να δικαιώσει αυτούς που τον εμπιστεύονται... 

Ξεκίνησε καλά φέτος η ομάδα σου ο Θερμαϊκός. Που πιστεύεις οφείλεται η μέχρι τώρα πορεία?
Πιστεύω ότι αρχικά οφείλεται στο καλό και οργανωτικά δουλεμένο ποδόσφαιρο που παίζουμε, με στόχο να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο.
Είμαστε καινούργια ομάδα αλλά αυτό δε μας φοβίζει αφού γίνεται πολύ καλή δουλειά από τον προπονητή μας και έχουμε εξίσου πολύ καλούς ποδοσφαιριστές. Σύντομα αυτά θα φέρουν ακόμη καλύτερα αποτελέσματα σε όλους τους τομείς για την ομάδα μου.


Είσαι από τους μικρότερους αν όχι ο μικρότερος σε ηλικία τερματοφύλακας του φετινού πρωταθλήματος στην Α΄ κατηγορία. Δύσκολο ή εύκολο για εσένα αυτό?
Σίγουρα η θέση του τερματοφύλακα είναι θέση εμπειρίας κατά κύριο λόγο και με την λογική αυτή παρουσιάζει κάποια μειονεκτήματα για εμένα.
Όταν όμως  πιστεύεις στον εαυτό σου και έχεις διάθεση για δουλειά, τότε όλα τα υπόλοιπα παίζουν δευτερεύοντα ρόλο.

Πόσο σε βοηθάει η παρουσία καλών και έμπειρων παικτών όπως ο Μούκας, ο Αντωνιάδης, ο Νιόπας κλπ στην άμυνα της ομάδας σου?
Πάρα πολύ. Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να διαθέτει η ομάδα σου τέτοιους παίκτες. Ανά πάσα στιγμή μπορούν να σε βοηθήσουν και να δώσουν λύσεις τόσο αγωνιστικά, όσο και ψυχολογικά. Ειλικρινά νιώθω πολύ τυχερός που έχω τέτοιους συμπαίκτες αυτούς τους ποδοσφαιριστές.

Ο Γιάννης Κωνσταντινίδης σε έβαλε από την αρχή φέτος στα βαθιά. Ήταν δύσκολη η αρχή για εσένα?
Όταν είσαι σε μια τόσο καλή ομάδα, παίζεις στην πρώτη κατηγορία του νομού και έχεις πρωταγωνιστικό ρόλο, πρέπει να δείχνεις πάντα ότι είσαι έτοιμος για κάθε παιχνίδι σε κάθε χρονική περίοδο. Υπάρχει σίγουρα μεγάλος ανταγωνισμός και είναι λογικό σε αυτό το επίπεδο.
Η αρχή είναι πάντα δύσκολη. Η συνέχεια πιστεύω θα είναι ακόμη πιο δύσκολη.
Θέλω με αυτή την ευκαιρία να ευχαριστήσω τον προπονητή μου που πίστεψε σε εμένα και μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω.
Θα κάνω τα πάντα ώστε να τον δικαιώσω γι αυτήν του την επιλογή και την εμπιστοσύνη που δείχνει στις δυνατότητες μου.

Η διοίκηση, ο κόσμος του Κορινού είναι κοντά σας?
Τι να πείς γι αυτή τη διοίκηση. Είναι πάντα κοντά μας. Μας παρέχουν τα πάντα και ειλικρινά δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα ούτε κι από επαγγελματικές ομάδες.
Ο κόσμος είναι κοντά μας, στηρίζει τις προσπάθειές μας και πιστεύω πως με το χρόνο θα γίνει ακόμη περισσότερος στις κερκίδες του γηπέδου μας.

 Πές μου για τους προσωπικούς σου στόχους.
Στόχος προς το παρόν να είμαι καλά. Να είμαι καλά και να μπορώ να δουλεύω σκληρά και συστηματικά όπως δουλεύω τώρα με την ομάδα μου.
Στόχος μακρινός αλλά μέσα από τη δουλειά και την υπομονή εφικτός, είναι να ανέβω όσο πιο ψηλά μπορώ στο ποδόσφαιρο της χώρας μας και να πραγματοποιήσω το όνειρο κάθε Έλληνα ποδοσφαιριστή φορώντας το εθνόσημο στο στήθος.
Πιστεύω ότι ο Θερμαϊκός θα με βοηθήσει να κερδίσω πολλά.
Έχω να πάρω πολλά στοιχεία που θα με βοηθήσουν μελλοντικά από αυτή την ομάδα και θέλω να της δώσω κι εγώ ότι περισσότερο μπορώ να προσφέρω.

Τους ευχαριστώ όλους που μου έδωσαν αυτή την ευκαιρία και υπόσχομαι ότι δε θα τους απογοητεύσω.
http://pieriasport.blogspot.gr

FEED POSTS

 
Copyright © -2012 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks