Διαμαντόπουλος: Στον Πιερικό δε περισσεύει κανείς – έχω τη διάθεση να βρεθώ με τους οργανωμένους

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Αποκλειστική συνέντευξη στην εβδομαδιαία εφημερίδα Dion News έδωσε ο τεχνικός του Πιερικού Σταύρος Διαμαντόπουλος, μιλώντας τόσο για την τρέχουσα επικαιρότητα όσο και για τις παλαιές του... δηλώσεις που τον στοχοποίησαν σε μερίδα του φίλαθλου κόσμου της ομάδας. “Δε μου αρέσει να αυτοανακηρύσσομαι μεσσίας” δήλωσε χαρακτηριστικά ο...
Κατερινιώτης προπονητής που ξεκαθάρισε ότι η ομάδα θα παίζει σε κάθε αγώνα για τη νίκη. Αποκάλυψε πως δε σκοπεύει να προβεί σε μεγάλες αλλαγές στο ρόστερ κατά την εμβόλιμη μεταγραφική περίοδο ενώ δεσμεύτηκε πως στην ενδεκάδα θα παίζουν οι καλύτεροι, ανεξάρτητα από ονόματα, αμοιβές και ηλικίες. Απευθυνόμενος τέλος στον κόσμο δήλωσε:
“Στον Πιερικό δεν περισσεύει κανείς. Ας ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας για το καλό της ομάδας.
Καλώ τον κόσμο στο γήπεδο με εντιμότητα και ειλικρίνια. Έχω όλη την καλή διάθεση να βρεθώ με τους οργανωμένους οπαδούς και να κουβεντιάσουμε.
Πάντα υπήρξα διαφανής και ειλικρινής στις σχέσεις μου και έλεγα τα πράγματα με το όνομά τους. Για μένα το θέμα έχει λήξει, αλλάζουμε σελίδα και στόχος είναι να πάει ο Πιερικός εκεί που του αρμόζει. Με τον κ. Παπαδόπουλο που ήταν και ο άμεσα θιγόμενος από τις δηλώσεις μου, τα βρήκαμε μέτα από λίγες μέρες. Είμαι άνθρωπος που δεν κρατώ κακία σε κανέναν” τόνισε χαρακτηριστικά ο Σταύρος Διαμαντόπουλος.
Αναλυτικά τη συνέντευξή του 63χρονου τεχνικού μπορείτε να τη διαβάσετε στην εφημερίδα Dion News.
Στα αγωνιστικά, ο Πέτρος Κοντέων αποτελεί το μοναδικό πρόβλημα για τον Σταύρο Διαμαντόπουλο για το ματς με τον Διαγόρα. Η προετοιμασία της ομάδας θα ολοκληρωθεί με την αυριανή χαλαρή προπόνηση στις 10 το πρωί, μετά το τέλος της οποίας θα ανακοινωθεί η αποστολή. Σήμερα το πρόγραμμα περιελάμβανε μετά το ζέσταμα, τακτική, στημένες φάσεις και εικοσάλεπτο δίτερμα.
Μετά το τέλος της προπόνησης, με πρωτοβουλία των Γιώργου Γκουγκουλιά και Παύλου Δήμου, ποδοσφαιριστές, τεχνικό τιμ και μέλη της διοίκησης συναντήθηκαν σε καφετέρια όπου έδωσαν “όρκο νίκης” εν όψει του κυριακάτικου παιχνιδιού.
Πως αντιμετωπίζετε το παιχνίδι με τον Διαγόρα;

 
Όλα τα παιχνίδια τα βλέπουμε μέσα από το ίδιο πρίσμα. Σε κάθε αγώνα στόχος μας είναι η νίκη.
Ο φετινός Πιερικός έπαιξε κατά διαστήματα θελκτικό ποδόσφαιρο, όμως βρίσκεται χαμηλά στη βαθμολογία. Τι έφταιξε και η ομάδα έχει μείνει πίσω;
Η ομάδα είχε κάποια καλά διαστήματα στα παιχνίδια, αλλά αυτά τα διαστήματα πρέπει να γίνουν 90λεπτα. Τα σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή είναι αρνητικό. Σε καποιους αγώνες υπήρξαμε τυχεροί, σε άλλους άτυχοι. Δε μου αρέσει όταν πηγαίνω σε μια ομάδα μεσούσης της περιόδου να αυτοανακηρύσσομαι μεσσίας και ο προηγούμενος προπονητής κακός. Αυτό που μπορώ να πω είναι το τι θα κάνω εγώ.
Τι αλλαγές απαιτούνται για να έλθουν τα θετικά αποτελέσματα;
Κάθε προπονητής έχει τη δική του φιλοσοφία και η δική μου διαφέρει από αυτή του προηγούμενου τεχνικού. Μέχρι στιγμής έχουμε πετύχει σε μεγάλο βαθμό να αναπροσαρμόσουμε την προσέγγισή μας στο παιχνίδι, και να έχουμε μεγαλύτερη διάρκεια από πριν. Στον αγώνα με τον Ιωνικό ήμασταν αρκετά καλοί, όμως ο αγώνας κρίθηκε σε μια λεπτομέρια, κάτι που αναμφισβήτητα μας πίκρανε.
Πως κρίνετε το έμψυχο δυναμικό της ομάδας και τι διαφοροποιήσεις πρέπει να γίνουν;
Κατά 60% περίπου έχω διαμορφωμένη εικόνα, από κει και πέρα είναι θέμα φιλοσοφίας και προσανατολισμού όσον αφορά στο τι θα γίνει στη εμβόλιμη μεταγραφική περίοδο. Συνήθως δε μου αρέσει να “φορτώνω” το σωματείο με επιπλέον παίκτες, αλλά επιμένω στο υπάρχον υλικό. Δεν θα πάρουμε παίκτες χωρίς λόγο.
Είστε προπονητής που δε διστάζετε να χρησιμοποιήσετε νεαρούς ποδοσφαιριστές. Ο Πιερικός έχει αρκετά νέα παιδιά στο ρόστερ του, που για πολλούς δεν έχουν πάρει τις ευκαιρίες που τους αναλογούν. Σκοπεύετε να πράξετε το ίδιο;
Και στην ομάδα αλλά και στην Πιερία γενικότερα υπάρχουν ικανά νέα παιδιά, παίκτες με ποιότητα και ταλέντο. Μιλώντας για την ομάδα, για μένα και οι 32 παίκτες ξεκινούν από την ίδια αφετηρία. Αν δω έναν νεαρό να δουλεύει και να αξίζει, τότε αυτός θα παίξει ασυζητητί. Πάνω από όλα μετράει η ποδοσφαιρική αξία. Δε στέκομαι σε ονόματα και αμοιβές.
Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας από τη μέχρι τώρα συνεργασία σας με τη διοίκηση του Πιερικού;
Είμαστε σε άμεση συνεργασία με τον Ερασιτέχνη Πιερικό και με τον Πρόεδρό του Κώστα Παπαδόπουλο και με χαρά βλέπω ότι οι φιλοσοφίες μας συμπίπτουν. Οι μεγαλομέτόχοι μας ανέθεσαν εν λευκώ την ομάδα με στόχο να φέρουμε το καλύτερο δυνατό υλικό, τόσο από το Νομό όσο και από την ευρύτερη περιοχη. Αυτό είναι το όραμά μου και συμπίπτει με αυτό των μεγαλομετόχων, να χτίσουμε δηλαδή τον Πιερικό με βάση το ντόπιο στοιχείο, να τον κάνουμε δυνατό. Ο Γιάννης Ντούμος και ο Δημήτρης Ελευθεριάδης νομίζω ότι αξίζουν τη στήριξη και βοήθεια όλων μας γιατί χάρη σε αυτούς ο Πιερικός ακούγεται ξανά στο πανελλήνιο εδώ και 5-6 χρόνια. Δεν περισσεύουν τα χρήματα σε κανέναν, ειδικά σε τέτοιες περιόδους, κι όμως αυτοί σηκώνουν το βάρος ενός επαγγελματικού σωματείου.
Όταν ανακοινώθηκε η πρόσληψή σας στον πάγκο του Πιερικού, υπήρξαν αντιδράσεις από μερίδα του κόσμου, για δηλώσεις σας στο παιχνίδι Πιερικός-Ολυμπιακός Βόλου 1-1, τη σεζόν 2005-6. Μετά από τόσα χρόνια, έχετε μετανιώσει για όσα είπατε τότε;
Ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή, και ασφαλώς αυτή δεν είναι η κεντρική μου άποψη. Τότε εθίγην και αντέδρασα επί προσωπικού και όχι εναντίον της ομάδας. Μα κι όταν τα έλεγα, πάλι Πιερικός ήμουν. Είμαι άνθρωπος αυθόρμητος, εκείνη η στιγμή ήταν απλά μια στιγμή και τίποτε άλλο. Διεκδικούσα αξιοκρατία. Πιέστηκα πολυ και άκουσα πολλά στη διάρκεια εκείνης της εβδομάδας, άντεξα, ήλθα, κι έγινε ό,τι έγινε. Από εκεί και πέρα, ό,τι γράφεται κι ό,τι λέγεται, δεν αλλάζει το ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι Πιερικός και θα προσπαθώ να βοηθώ την ομάδα από οποιοδήποτε μετερίζι. Όντας επαγγελματίας έχω περάσει πολλά. Είμαι όμως άνθρωπος που δεν κρατώ κακία σε κανέναν, μετά από δέκα λεπτά έχω γυρίσει σελίδα. Με τον κ. Παπαδόπουλο που ήταν και ο άμεσα θιγόμενος από τις δηλώσεις μου, τα βρήκαμε μετά από λίγες ημέρες, δώσαμε αμοιβαίες εξηγήσεις και το θέμα έληξε. Εξετίμησα την παληκαριά του και τη μεγαλοπρέπειά του. Ο Πιερικός είναι στην καρδιά μου, έπαιξα 13 χρόνια, η ομάδα με στήριξε και τη στήριξα. Πέρασα τέσσερις φορές και τώρα είναι η πέμπτη, από τον πάγκο, πάντα στα δύσκολα και ποτέ στα εύκολα. Υπηρετώ τον Πιερικό, είμαι πάντα παρών, εφ’ όσον νιώθω ότι μπορώ να βοηθήσω. Η καρδιά δε ξεριζώνεται

Τι θέλετε να πείτε στους φιλάθλους;
Στον Πιερικό δε περισσεύει κανείς. Ας ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας για το καλό της ομάδας. Καλώ τους φιλάθλους στο γήπεδο και τους καλώ με εντιμότητα και ειλικρίνια. Θα ανταποκριθώ όπως έπραττα και σαν ποδοσφαιριστής αλλά και σαν προπονητής παλαιότερα. Έχω όλη τη διάθεση να βρεθώ με τους οργανωμένους οπαδούς και να κουβεντιάσουμε. Πάντα υπήρξα διαφανής και ειλικρινής στις σχέσεις μου και έλεγα τα πράγματα με το όνομά τους. Για μένα το θέμα έχει λήξει, αλλάζουμε σελίδα και στόχος είναι να πάει ο Πιερικός εκεί που του αρμόζει.

FEED POSTS

 
Copyright © -2012 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks